جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 12801
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,262,391
ایران در زمینه تولید قوطی های یکبار مصرف خودکفا شد (چهارشنبه 1398/01/28)

ایرنا:
استاندار مرکزی گفت: ایران با راه اندازی خط دوم تولید قوطی های آلومینیومی یکبار مصرف ویژه انواع نوشیدنی ها در یکی از واحدهای صنعتی واقع در شهر صنعتی کاوه‌، علاوه بر خودکفایی،‌ می تواند بخشی از محصول تولیدی را هم صادر کند.


به گزارش ایرنا،‌ «سید علی آقازاده» روز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان ساوه و بهره برداری و بازدید از چند واحد صنعتی افزود: این خط تولید با 50 میلیون دلار سرمایه گذاری و با مشارکت بخش خصوصی و شرکای خارجی به بهره برداری رسید.
وی افزود: خط دوم تولید قوطی های یکبار مصرف یک واحد تولیدی نوشیدنی در ساوه، کشور را خودکفا می کند ضمن اینکه به واسطه آغاز فعالیت این واحد تولیدی برای 70 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شد.
استاندار مرکزی گفت: خودکفایی در زمینه تولید انواع قوطی های مخصوص نوشیدنی که تا پیش از این از طریق واردات نیازهای کشور تامین می شد،‌ حاصل تلاش بخش خصوصی و در راستای تحقق شعار «ما می توانیم» است.
آقازاده اظهار داشت: راه اندازی این کارخانه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و برنامه اقتصاد مقاومتی و همچنین تاکید معظم له در خصوص رونق تولید در سال 98 است.
استاندار مرکزی گفت: این واحد تولیدی محصول و برکت دوره برجام است زیرا در این مدت سرمایه گذاران توانستند ماشین آلات مورد نیاز را از کشورهای انگلستان، ‌ایتالیا و آلمان خریداری و راه اندازی نمایند.
وی ادامه داد: با فعالیت این کارخانه در شهرستان ساوه،‌ علاوه بر تامین نیازهای داخلی،‌ امکان صادرات مازاد تولیدات به کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان، نیز میسر شد.
وی با قدردانی از تلاش های بخش خصوصی برای راه اندازی این واحد تولیدی،‌ گفت: هم سرمایه گذاران داخلی و هم شرکای خارجی در سه سال اخیر برای ساخت این کارخانه مجهز تلاش قابل توجهی کردند.
مدیر ارشد شرکت سرمایه گذاری خارجی که در این خط تولید مشارکت دارد،‌ نیز گفت:‌ این واحد در زمره بهترین خطوط تولید است و با فعالیت آن،‌ ایران نیازی به واردات قوطی ندارد.
«دیوید اندرسون» اظهار داشت: با آغاز تولید قوطی در ساوه،‌ توان صادراتی افزایش می یابد و امکان ارسال محصولات به هشت کشور همسایه ایران،‌ وجود دارد.
وی با بیان اینکه خط تولید قوطی های آلومینیوم بسیار پیچیده است، گفت: با وجود محدودیت های ناشی از تحریم ها،‌ دست اندرکاران این طرح با همدلی و همکاری موفق به راه اندازی این خط تولید شدند.
اندرسون ادامه داد: کارگران و مدیران فعال در این کارخانه از نظر توان و کیفیت کاری در سطح کلاس جهانی هستند و هدف ما تمرکز بر رونق تولید در داخل ایران است.
به گفته او،‌ سالانه 2 میلیارد و 200 میلیون قوطی در این کارخانه تولید می شود و اولویت‌های دیگر نیز تولید درب قوطی و تامین مواد اولیه این کالا در داخل کشور است.
اندرسون با بیان اینکه آلومینیم مورد نیاز این کارخانه فعلا از چین وارد می شود، گفت: با راه اندازی این خط تولید فرصت مناسبی ایجاد شده که این ماده اولیه را نیز در ایران و بدون وابستگی به خارج تولید کنیم.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت نیز،‌ گفت: با بارندگی های اخیر تا حدود هفت سال آینده مشکل آب نداریم و امکان تخصیص آب به صنعت نیز بدون مشکل میسر است.
«محمد رضا منصوری» افزود: مشکل صنایعی که نیاز آبی بالایی دارند، با مدیریت درست منابع آب حل می شود.
وی با تقدیر از سرمایه گذاران خط تولید قوطی های آلومینیومی یکبار مصرف گفت: امیدوایم سرمایه گذاران با نگاه به تولید در داخل مانند این کارخانه فعالیت های موثری در راستای رونق تولید انجام دهند.
وی با تاکید بر اهمیت استراتژیکی شهرستان ساوه در زمینه های ارتباطی،‌ صنعتی و اقتصادی گفت: این شهرستان یکی از چهار نامزد کشور برای انتخاب به عنوان پایتخت سیاسی مد نظر است.
استاندار مرکزی و هیات همراه علاوه بر افتتاح این خط تولید،‌ از واحدهای مزمز و سینا کاشی نیز بازدید کرد و در جریان مشکلات و خواست مدیران این واحدهای تولیدی قرار گرفت.
شهرستان ساوه با بهره مندی از بزرگترین شهر صنعتی ایران (کاوه) و فعالیت افزون بر 500 کارخانه تولیدی از قطب های صنعت کشور محسوب می شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.