جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 9838
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,900,439
قیمت دلار دارای حباب است (جمعه 1398/01/30)

ایسنا:
بانگ انگلیسی "استاندارد چارترد" در گزارشی تحلیلی نوشت قیمت فعلی دلار دارای حباب است.

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، اریک رابرتسون، مدیر ارزی این بانک گفت ما به طلا خیلی بیشتر امیدوار هستیم. حتی با وجود بهبود نسبی که آن را در بازار بورس و اوراق قرضه شاهد بوده، بازدهی واقعی این اوراق که با نرخ تورم تعدیل شده‌اند پایین است.

بانک استاندارد چارترد گفته است که هر چند طلا تاکنون موفق به باقی ماندن در بالای مرز روانی ۱۳۰۰ دلار در هر اونس نشده است اما این اتفاق به زودی خواهد افتاد. اگر چه ریسک دارایی‌ها موضوعی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران در سال جاری با آن دست به گریبان هستند اما به نظر می‌رسد که طلا مقصد امن تری برای سرمایه‌گذاری باشد.

استاندارد چارترد با بیان این که در بلند مدت موضع طلا از دلار محکم‌تر خواهد بود افزوده است: در نهایت ارزش دلار در برابر بسیاری از ارزها کاهش خواهد یافت و فاکتورهای متعددی وجود دارد که دلار را در معاملات به عقب خواهد راند. این فاکتورها شامل کاهش رشد اقتصادی آمریکا، کندتر شدن فعالیت‌های اقتصادی در سطح جهان و بازگشت نرخ بهره به سطح عادی خواهد بود.

در حال حاضر بسیاری از همتایان قدرتمند دلار نظیر یورو و ین به خاطر سیاست‌های محرک نرخ بهره بانک‌های مرکزی این کشورها تحت فشار هستند و دلار در این شرایط مقصد جذاب‌تری به نظر می‌رسد اما به زودی بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را احتمالاً کاهش و بانک‌های مرکزی اروپا و ژاپن نرخ بهره را افزایش خواهند داد و با کاهش اختلاف بین نرخ‌های بهره، احتمالاً دلار در برابر این ارزها عقب خواهد نشست.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.