جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 20343
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,884,852
جزییات تخفیف مالیاتی اصناف اعلام شد (دوشنبه 1398/03/27)

ایسنا:
نایب رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: تمام صنوفی که مالیات قطعی آنها ١ تا ٢.٥ میلیون تومان است، هیچگونه افزایشی در پرداخت مالیات خود نخواهند داشت.

«مجتبی صفایی» امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اشاره به جزییات توافقات مالیاتی اصناف با سازمان امور مالیاتی گفت: تعداد واحدهای صنفی که مالیات قطعی آنها ١ تا ٢.٥ میلیون تومان است، بیش از ٥٤٢ مودی مالیاتی است که ٣٦ درصد کل مودیان مالیاتی صنفی کشور را تشکیل می دهد. این گروه هیچ افزایشی در پرداخت مالیاتشان ندارند.
وی افزود: آن دسته از واحدهای صنفی که میران مالیات آنها ٢.٥ تا ٥ میلیون تومان است باید اظهارنامه ارائه داده و آن گروهی که مالیات قطعی آنها از ٥ تا ١٠ میلیون تومان است با ٩ درصد افزایش مواجه هستند.

صفایی همچنین اعلام کرد: آن دسته از صنوفی که مالیات قطعی آنها بیش از ۱۰ میلیون تومان است، ١٥ درصد افزایش مالیات خواهند داشت که تعداد آنها ١.٥ درصد مودیان است.

به گفته این مقام مسئول همه مودیان باید تا ۳۱ خرداد نسبت به پرداخت و تعیین تکلیف پرونده های مالیاتی خود اقدام کنند.

معافیت برخی واحدهای صنفی آسیب‌دیده بر اثر سیل
وی همچنین با اشاره به وضعیت واحدهای صنفی آسیب‌دیده در سیل اظهار کرد: مهم‌ترین خواسته اتاق اصناف ایران، پرداخت وام‌های بلاعوض به واحدهای آسیب‌دیده است چرا که فقط با پرداخت تسهیلات بدون بهره نمی‌توان واحدها را احیا کرد.
بر اساس اعلام صفایی، واحدهای صنفی که در سیل بیش از ۵۰ درصد آسیب دیدند از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.
آغاز پرداخت تسهیلات بدون بهره به اصناف آسیب‌دیده در سیل
نایب رئیس اتاق اصناف در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره میزان وام پیشنهادی گفت: مبلغ ۱۵ میلیون تومان برای وام بلاعوض پیشنهاد شده که هنوز درباره آن تصمیم‌گیری شده است، اما مبلغ تسهیلات بدون بهره ۴۵ میلیون تومان است که تصویب و پرداخت آن آغاز شده است.
صفایی در بخشی از سخنانش به برنامه‌های مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف مانند امضای تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان استاندارد ایران، وزارت صنعت، معدن تجارت و اتاق اصناف و رونمایی از سند رونق تولید اشاره کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.