جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 34200
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,183,863
استقامت باورنکردنی صنایع در مقابل تحریم‌ها/ صنعت از آسیب‌های طراحی شده عبور کرد (یک شنبه 1398/04/02)

خبرگزاری فارس:
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: هم اکنون فرار مالیاتی سخت شده و در نتیجه، اقتصاد کشور به سمت سلامت و توسعه پایدار حرکت خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدرضا مرتضوی در یک نشست خبری اظهار داشت: در مسائل ارزی کشور با مشکل تخصیص و تأمین روبرو هستیم، گاهی تخصیص صورت می‌گیرد ولی در تأمین حساب ارزی دچار مشکل می‌شویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرار مالیاتی سخت شده و در نتیجه اقتصاد کشور به سمت سلامت و توسعه پایدار خواهد رفت، تأکید کرد: هر چقدر فرار مالیاتی سخت‌تر باشد، واحدهای تولیدی قابلیت رقابت بیشتری پیدا خواهند کرد.

مرتضوی با بیان اینکه در شرایط روتین اقتصادی قرار نداریم، گفت: دو سال است که تحریم نیستیم، بلکه در محاصره کامل قرار داریم که کار کردن در این محاصره کار سختی است.

* صنعت از آسیب بزرگی که برای آن طراحی شده بود عبور کرد

وی با اشاره به اینکه بخش صنعت از آسیب بزرگی که برای آن طراحی شده، تا حد زیادی عبور کرده و تولیدکنندگان با تلاش توانسته‌اند این بخش را محفوظ نگه دارند، افزود: واحدهای صنعتی توانسته‌اند با وجود همه مشکلات داخلی و خارجی، با اتکا به منابع داخلی سرپا بمانند که این موضوع غرورآفرین است.

وی با بیان اینکه صنایع مختلف از جمله شوینده، کاشی، فولاد، سیمان، غذا و همچنین بخش معدن در یک سطح باورنکردنی از استقامت مشغول تأمین نیازهای کشور هستند، اظهار داشت: مردم اعتماد بیشتری به صنعت کشور کرده‌اند که امیدواریم در مراسم بزرگداشت روز صنعت بتوانیم جشن پیروزی بر محاصره ظالمانه را به خوبی برگزار کنیم و آگاهی بیشتری از امکانات کشور ارائه دهیم.

دبیرکل خانه صنعت و معدن با بیان اینکه علاقه‌ای نداریم در روز صنعت مشکلات این بخش را مطرح کنیم، گفت: قصد داریم اعتماد مردم را نسبت به کالاهای داخلی جلب کنیم و فرهنگ ایستادگی و همکاری را بین مصرف‌کننده، تولیدکننده و جامعه کارگری نهادینه کنیم.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.