جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 22410
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,272,000
آرام آرام در حال خروج از دوره نوسانات اقتصادی هستیم (دوشنبه 1398/04/03)

ایسنا:
معاون اقتصادی رئیس جمهوری گفت: ایران آرام آرام در حال خروج از دوره نوسانات اقتصادی است و برآوردهای کارشناسی در همه بخش‌ها بویژه کشاورزی، گردشگری و صنعت نوید بهبود وضعیت و تراز مثبت را برای کشور می‌دهد.

به گزارش ایسنا، محمد نهاوندیان در شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی سیستان و بلوچستان در زاهدان افزود: امسال باید تلاش کنیم تا رونق تولید در کشور محقق شود و این مهم نیازمند عزم دولت و بخش خصوصی است.

معاون رئیس جمهوری در ادامه اظهار کرد: از آنجایی که دولت بدون بخش خصوصی نمی‌تواند توسعه اقتصادی را محقق کند و بخش خصوصی نیز نمی‌تواند بدون کمک‌های دولت به مقصد و هدف خویش برسد رمز توفیق در این مسیر هم افزایی دولت و بخش خصوصی با یکدیگر است.

وی افزود: در ۲ ماه نخست سال ۱۳۹۸ رشد اقتصادی ایران مثبت بوده و تورم نیز روند کاهشی را نشان می‌دهد.

نهاوندیان سیاست جهش اقتصادی را از اولویت‌های مهم دولت برشمرد و گفت: استان‌هایی نظیر سیستان و بلوچستان با برخورداری از مرز دریایی و زمینی با کشورهای پاکستان و افغانستان می‌تواند در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای را بردارند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های بی نظیر اقتصادی برخوردار است افزود: آینده این استان با اقدامات مثبتی که دولت در زیرساخت و امور زیربنایی برداشته بسیار درخشان است.

نهاوندیان با بیان اینکه سال گذشته به دلیل نوسانات ارزی سال دشواری بود اظهار کرد: با وجود همه ی مشکلات دشمنان و مسببان این التهابات نتوانستند به اهداف خود برسند.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری با اشاره به ظرفیت بالای تجارت و ترانزیت در سیستان و بلوچستان گفت: این استان با برخورداری از ۱۱۰۰ کیلومتر مرز خاکی با کشورهای پاکستان و افغانستان، افزون بر ۳۱۰ کیلومتر مرز ساحلی در دریای عمان، استقرار در کنار آب‌های آزاد بین المللی خارج از تنگه هرمز، نزدیکی مناطق ساحلی استان با کشورهای حوزه خلیج فارس، دریای عمان، شبه قاره هند و کشورهای آفریقایی از منظر ژئوپلیتیکی، ژئواستراتژیکی و ژئواکونومیکی دارای اهمیت فراوانی است به طوریکه در امر صادرات می‌تواند پیشگام باشد.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها در معاونت اقتصادی ریاست جمهوری بهبود محیط کسب و کار در کشور است.

معاون رئیس جمهوری گفت: سیستان و بلوچستان با دارا بودن موقعیت راهبردی و روابط بسیار مطلوب و ارزشمند ایران با کشورهای افغانستان و پاکستان می‌تواند شرایط ممتازی را در صادرات و تأمین نیازهای کشور بر عهده داشته باشد.

وی تقویت پل دوم میلک و پیگیری تصویب منطقه آزاد سیستان را از مهمترین اقدامات مورد توجه دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی سیستان و بلوچستان ذکر کرد و افزود: هیأت دولت در دی کاه سال گذشته مصوبه توسعه این استان را داشت به طوریکه این سند توسعه در قالب ۳۰ بند در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار گرفت.

نهاوندیان با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه گذاری خارجی در ایران گفت: دولت علاوه بر نزدن هیچ مهری در پاسپورت گردشگران برای سفر به ایران در شورای هماهنگی اقتصادی تصویب کرد که هر خارجی که در ایران ۲۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری یا سپرده گذاری کند اجازه اقامت پنج ساله با قابلیت تمدید خواهد داشت که آئین نامه آن بزدوی ابلاغ می‌شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.