جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 22980
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,237,337
دمای ۴۰ درجه در تهران/هوای گرم در کشور ماندگار است (سه شنبه 1398/04/04)

اقتصاد ایران:
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری توده هوای گرم پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری توده هوای گرم پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: بعدازظهر پنجشنبه و جمعه در شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، در استان های مازندران، گلستان، شرق تهران و سمنان بارش پراکنده، گاهی وزش باد و رعد و برق رخ خواهد داد.

وی تأکید کرد: امروز و فردا وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات سبب خیزش گرد و خاک می شود. در همین مدت از اوایل شب تا صبح روز بعد وزش باد و احتمال گرد و خاک، در جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب استان تهران پیش بینی می شود.

همچنین در بعدازظهر امروز با افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق، وقوع گرد و خاک در جنوب استان های خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

هوای تهران از امروز تا شنبه، صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت امروز و فردا به ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید. بیشترین دمای هوای اهواز نیز از امروز تا پنجشنبه ۴۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.