جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 25836
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,890,345
همتی: صادرات نفت ایران در حال افزایش است (چهارشنبه 1398/04/05)

ایرنا:
رئیس کل بانک مرکزی ایران گفت: جمهوری اسلامی قله مقاومت تحریمی را پشت سرگذارده و باوجود ادعای آمریکا مبنی بر صفر شدن فروش نفت، روند صادرات نفت، در حال افزایش است.

عبدالناصر همتی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، درباره تحریم های جدید آمریکا علیه رهبر معظم انقلاب که دیروز اعلام شد، اظهار داشت: آمریکایی ها هر کاری که برای تحریم قادر به انجام بودند، اجرا کردند.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه نشانه مهم مبنی بر اینکه مردم برای تحریم ها اهمیتی قایل نیستند، وضعیت بازار ارز است وگفت: امروز التهابی در بازار ارز وجود ندارد؛ مردم آگاهی یافته اند که دشمنان هرکاری که می توانسته اند انجام داده و تحریم ها، بیشتر از این، فایده ای ندارد.

وی درباره ادعای اروپایی ها مبنی بر اینکه در آستانه اجرای سازوکار مالی اینستکس هستیم، گفت: مدتی است که این موضوع را از طرف اروپایی می شنویم.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: جلسات نزدیک تری را با ما برگزار کرده و اسناد لازم برای اجرای اینستکس مبادله شده، اما تاکید می کنیم که باید داخل اینستکس، منابع مالی جابجا شود.

وی با بیان اینکه ما به اروپا صادراتی نداریم، پس نمی توانیم وارداتی داشته باشیم، اضافه کرد: یک راه حل این است که از ما نفت بخرند که گفتند در این موضوع مشکل دارند.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: راه دوم این است که اروپایی ها خط اعتباری بدهند تا بتوانیم از آنها کالا خریداری کنیم و چنانچه هر کدام از این کارها انجام شود، راه اندازی اینستکس حتی یک هفته نیز طول نمی کشد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.