جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 5668
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,896,269
رئیس سازمان دامپزشکی: ۷۵ درصد واحدهای پرورش مرغ گوشتی فعال است (چهارشنبه 1398/04/05)

ایرنا:
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: ۲۴ هزار واحد پرورش مرغ گوشتی در کشور وجود دارد که از این تعداد نزدیک به ۷۵ درصد فعال است.

علیرضا رفیعی پور روز چهارشنبه در حاشیه همایش ملی روابط عمومی اداره‌های کل دامپزشکی کشور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگیان شهمیرزاد استان سمنان در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع بیش از ۲۷ هزار واحد مرغداری شامل مرغ تخم گذار، مادر، اجدادی، لاین و گوشتی در کشور وجود دارد که از این بین واحدهایی مانند پرورش مرغ مادر و اجداد همیشه فعال است.

وی با بیان اینکه تولید وابسته به نهاده است، ابراز داشت: نهاده می‌تواند خوراک، دارو یا واکسن باشد و همه این اقلام مورد نیاز در گذشته به شکل طبیعی به اندازه مورد نیاز تأمین بود و وارد می‌شد اما در یکسال گذشته تحریم، مشکلاتی را در کشور ایجاد کرد.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی با ثبت سفارش‌های لازم مانند مواد دارویی، ریز مغذی، ویتامین‌ها و غذا توانسته است مشکلات تولیدکنندگان را حل کند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: وزارت جهاد کشاورزی همواره مواد و اقلام مورد نیاز تولید کنندگان برای ۶ ماه بعد را با ثبت سفارش از قبل تأمین کرده است.

ثبت سفارش ۳۰۰ هزار تن گوشت قرمز

رفیعی پور با اشاره به ثبت سفارش بیش از نیاز برای جلوگیری از وقوع مشکلات تامی ن مایحتاج مردم یادآور شد: ۳۰۰ هزار تن گوشت قرمز برای تأمین نیاز کشور ثبت سفارش شده است که از این میزان ۱۵۰ هزار تن به بازار عرضه و مشکلات کمبود رفع شد.

وی با بیان اینکه استان سمنان از استان‌های موفق در تأمین داروی دامی است، ادامه داد: در زمینه دارویی، اقلام مورد نیاز تولیدکنندگان کشور برای هفت ماه آینده تأمین شده و نگرانی در زمینه کمبود وجود ندارد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: در شرایط تحریم تصمیم‌های ویژه از سوی مسئولان برای رفع موانع و تسهیل در تولید گرفته می‌شود و در ستاد، با تدابیر ویژه تحریم زدایی، برای ورود و ترخیص نهاده در گمرک تصمیم‌های خوبی گرفته شده و گمرک نیز همکاری خوبی دارد.

وی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از خسارت دیدن تولیدکنندگان، از ۲ ماه پیش صادرات تخم مرغ آزاد شده و در این مدت بیش از سه هزار تن تخم مرغ صادر شده است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: صدور مجوز صادرات تخم مرغ بهترین پیشنهاد برای جلوگیری از کاهش قیمت و جلوگیری از ضرر تولید کننده است، اما اگر قیمت تخم مرغ در بازار دچار نوسان شود، به منظور کنترل بازار، صادرات ممنوع می‌شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به منظور شرکت در همایش ملی روابط عمومی اداره‌های کل دامپزشکی کشور به استان سمنان سفر کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.