جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 31968
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,181,631
۹۰ درصد تجارت وزنی ایران از راه دریا انجام می شود (چهارشنبه 1398/04/05)

ایرنا:
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ایران ظرفیت مناسبی در حمل و نقل دریایی دارد و هم اینک ۹۰ درصد تجارت وزنی کشور از این طریق انجام می شود.

محمدعلی حسن زاده روز چهارشنبه در بازدید از بندر چابهار و نشست با مدیران این بندر اظهار داشت: از مجموع ۱۰۰ درصد تجارت ایران ۹۰ درصد تجارت وزنی از طریق دریا انجام می‌شود که از این مقدار ۸۱ درصد آن در جنوب کشور صورت می‌گیرد.

وی افزود: در سازمان بنادر رتبه خوبی در سرمایه پذیری بین همه دستگاههای دولتی داریم و سرمایه گذاران نیز مشتاق و متقاضی حضور در سازمان بنادر و دریانوردی برای سرمایه گذاری هستند.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه امسال تعرفه‌های خدمات مواد معدنی اعم از تخلیه، بارگیری و انبارداری را افزایش داده‌ایم، خاطرنشان کرد: تسری قوانین منطقه آزاد به بنادر چابهار در مجلس شورای اسلامی است که تا چند ماه دیگر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: همچنین سه نفر از وزرای اقتصادی دولت در نامه‌ای تأکید کرده‌اند که بحث تسری قوانین و مقررات مناطق آزاد به بندر چابهار از اولویت‌های توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی کشور است.

حسن زاده افزود: درصورت تصویب این طرح، کمک‌های شایانی در حوزه تخفیفات، تسهیلات و مالیات انجام می شود.

وی ادامه داد: تنها سه درصد خدمات انبارداری کشور از ۱۰۰ درصد را شرکت انبارهای عمومی ارائه می‌کند و ۹۷ درصد این خدمات را بخش خصوصی انجام می‌دهد که این امر توجه بیش از پیش به بخش خصوصی را نشان می‌دهد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.