جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 5408
ميانگين بازدید: 36012
بازديد کل: 139,501,538
موج افزایش قیمت طلا ناکام ماند (پنج شنبه 1398/04/27)

ایسنا:
قیمت طلا پس از این که به بالاترین حد در دو هفته اخیر صعود کرد، در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی با اقدام سرمایه گذاران برای سودگیری از رشد قیمت این فلز ارزشمند، پایین آمد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۳ درصد کاهش یافت و به ۱۴۲۲ دلار و ۶۸ سنت رسید در حالی که پیش از آن تا رکورد ۱۴۲۸ دلار و ۴۰ سنت پیش رفته بود. بهای معاملات این بازار روز چهارشنبه تحت تأثیر افت ارزش دلار آمریکا، ۱.۵ درصد افزایش پیدا کرده بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا ثابت بود و در ۱۴۲۳ دلار و ۷۰ سنت ایستاد.

بر اساس گزارش رویترز، شاخص دلار آمریکا در معاملات روز پنج شنبه در برابر سبدی از ارزهای بزرگ ۰.۲ درصد کاهش یافت، در حالی که روز گذشته تحت تأثیر آمار مطلوب خرده فروشی آمریکا، به بالاترین حد در بیش از یک هفته اخیر صعود کرده بود.

موجودی طلای "اس پی دی آر گلد تراست" که بزرگترین صندوق سرمایه گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان است، روز چهارشنبه ۰.۴۸ درصد رشد کرد و به ۸۰۳.۱۸ تن رسید.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۸ درصد افزایش، ۱۶ دلار و ۱۰ سنت معامله شد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۵ درصد افزایش یافت و به ۸۵۰ دلار و ۲۰ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۵۴۱ دلار و ۷۰ سنت رسید.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.