جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 34673
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,249,030
تداوم روند صعودی در بازار طلا (سه شنبه 1398/05/22)

ایرنا:
بهای جهانی طلا روز سه شنبه به روند صعودی خود ادامه دارد و با ۳ دهم درصد افزایش در مقایسه با آخرین معاملات صورت گرفته در روز گذشته،‌ به سطح یک هزار و ۵۱۵ دلار و ۵۶ سنت جهش کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز،‌ بهای جهانی طلا در حال حاضر به بیشترین رقم خود از آوریل  (فروردین-اردیبهشت) ۲۰۱۳ یعنی یک هزار و ۵۱۸ دلار و ۳ سنت رسیده است.

بهای طلا در بازارهای آمریکا نیز روز سه شنبه در مقایسه با آخرین معاملات صورت گرفته در روز گذشته نیز به ۶ دهم درصد افزایش به یک هزار و ۵۲۶ دلار و ۹۰ سنت صعود کرد.

در پی تشدید ناآرامی ها در هنگ کنگ و ریزش ارزش پول ملی آرژانتین،‌ نگرانی های مربوط به افت اقتصاد جهانی افزایش یافته و سبب افزایش جذابیت طلا برای سرمایه گذاران شده است.

این ناآرامی ها در کنار تشدید جنگ تعرفه‌ای میان آمریکا و چین، سبب شده است سرمایه‌گذاران از بازارهای بورس به سوی بازارهای امن طلا گرایش بیشتری پیدا کنند.

 در میان سایر فلزات گرانبها نیز، نقره روز سه شنبه در مقایسه با معاملات صورت گرفته در روز گذشته با ۱.۴ درصد افزایش به ۱۷ دلار و ۲۹ سنت رسید.

این گزارش می افزاید: بهای نقره از فوریه ۲۰۱۸  (بهمن-اسفند ۹۷)، به بیشترین میزان رسید و به در آن زمان به رقم ۱۷ دلار و ۳۶ سنت رسیده بود.

پلاتین و پالادیوم نیز به ترتیب با یک درصد و ۸ دهم درصد افزایش به رقم ۸۶۰ دلار و ۷۵ سنت و یک هزار و ۴۳۹ دلار و ۱۱ سنت افزایش یافتند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.