جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 11956
ميانگين بازدید: 36219
بازديد کل: 139,062,067
محدودیتی برای تامین ارز واردات مواد اولیه نداریم (شنبه 1398/05/26)

ایسنا:
رئیس کل بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه همچون سابق ارز مورد نیاز برای مواد اولیه و قطعات تامین می‌شود و محدودیتی در این زمینه نداریم، گفت:در زمینه تسهیلات پرداختی به تولید نیز از این پس نظارت بیشتری بر بانک‌ها می‌شود که پول را در مسیر درست تولید هزینه‌ کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالناصر همتی امروز(۲۶ مرداد) در حاشیه بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی کرمانشاه روندی که اکنون در تولید و خودکفایی کشور ایجاد شده را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: باید به سمتی برویم که فقط کالاهای ضروری که واقعا امکان تولید آنها در کشور نیست را وارد کنیم.

وی تصریح کرد: گفت: برخی تحریم‌ها به نفع تولید داخلی است و روند خودکفایی را تسهیل می‌کند.

رئیس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به حمایت سیستم بانکی از بخش تولید، یادآور شد: بانک‌ها اهتمام ویژه‌ای برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی مولد دارند؛ از این پس نیز نظارت بیشتری به بانک‌ها اعمال می‌شود که پول را در مسیر درست تولید هزینه‌ کنند.

همتی با بیان اینکه تاکنون ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی برای مواد اولیه و قطعات تامین شده و از این پس نیز تامین خواهد شد، خاطرنشان کرد: محدودیتی در این زمینه نداریم.

وی اشاره‌ای هم به بازدید از چند طرح و واحد صنعتی استان کرمانشاه کرد و گفت: برای واحدهای استان کرمانشاه نیز به هر اندازه که نیاز باشد پشتیبانی ریالی و ارزی انجام خواهیم داد.

همتی با بیان اینکه سیستم بانکی در کرمانشاه فعال و خوب عمل می‌کند، نمونه این امر را در پرداخت تسهیلات مربوط به زلزله دانست.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.