جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 23744
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,888,253
طلای جهانی یک درصد گران شد (دوشنبه 1398/06/25)

ایسنا:
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر حملات به تاسیسات نفتی عربستان سعودی که ریسک‌پذیری سرمایه گذاران را محدود و تقاضا برای خرید داراییهای امن را تقویت کرد، یک درصد جهش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور یک درصد افزایش یافت و به ۱۵۰۳ دلار و ۵۲ سنت رسید. بهای معاملات این بازار هفته گذشته تحت تاثیر دورنمای بهبود روابط تجاری آمریکا و چین ۱.۲ درصد سقوط کرده بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۸ درصد افزایش، به ۱۵۱۱ دلار و ۲۰ سنت رسید.

جفری هالی، تحلیلگر شرکت OANDA در این باره گفت: حملات به تاسیسات نفتی سعودی به چرخش علاقه از بازار سهام به داراییهای امن منجر شد. با تشدید تنش‌ها در خاورمیانه و امیدواری به تدابیر محرک مالی بیشتر از سوی بانکهای مرکزی بزرگ جهان، هدف بعدی طلا صعود به مرز ۱۵۳۰ دلار خواهد بود.

بازارهای سهام آسیا در معاملات روز دوشنبه از صعود بازماندند و شاخص دلار ۰.۲ درصد کاهش پیدا کرد و به ۹۸.۰۵۳ واحد رسید.

بر اساس گزارش رویترز، سرمایه گذاران همچنین منتظر نتیجه نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا و بانک مرکزی ژاپن در هفته جاری هستند.

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، هر اونس طلا ممکن است مقاومت در سطح ۱۵۲۴ دلار را تست کند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری حداکثر سه درصد جهش پیدا کرد و به ۱۸ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۶ درصد افزایش، ۹۵۳ دلار و ۷۸ سنت معامله شد. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۴ درصد افزایش، به ۱۶۱۲ دلار و ۵۰ سنت رسید.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.