جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 27220
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,276,810
ایران هفتمین صادرکننده کفپوش‌های نساجی در جهان (دوشنبه 1398/06/25)

ایرنا:
مدیرکل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مطابق آمارهای بانک اطلاعات سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)، ایران هفتمین صادرکننده کفپوش‌های نساجی ماشینی در سال ۲۰۱۷ بوده است.

«افسانه محرابی»‌امروز (دوشنبه) در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: این آمار بدون احتساب صادرات فرش ماشینی است و در صورت لحاظ شدن آن، ایران مقام پنجم برترین صادرکنندگان کفپوش های نساجی ماشینی را در آن سال در اختیار داشته است.

وی بیان داشت:‌ پارسال مجموع صادرات انواع کفپوش نسجی ماشینی (بدون احتساب فرش دستباف) ۴۱۷ میلیون دلار بوده است و این صنعت با قابلیت ارزآوری بالا، از مهمترین صنایع حوزه نساجی و پوشاک است.

محرابی خاطرنشان کرد:‌ اکنون ۸۷۰ واحد صنعتی در صنعت فرش ماشینی کشور به تولید مشغولند و اشتغال ۲۵ هزار نفری در این صنعت و صنایع وابسته آن وجود دارد.

وی درباره یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انواع کفپوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته نیز گفت: در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از دستاوردهای جدید و دستباف‌گونه با طرح‌ها و نقشه‌های سنتی و مدرن برخی تولیدکنندگان این حوزه رونمایی شد که بخشی از قابلیت‌های این حوزه است.

به گزارش ایرنا، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انواع کفپوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته ۲۲ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.