جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 33058
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,247,415
کیفیت مس ایران در بالاترین کیفیت جهانی (دوشنبه 1398/07/15)

ایسنا:
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این‌که حفاری عمقی در ایران تاکنون ناچیز بوده است گفت که مصرف سرانه فلزات در دنیا نشان‌دهنده روند رو به رشد تقاضا در فلزات آهنی و غیرآهنی است و کشور ما نیز باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) «هشتمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران» با حضور 18 کشور جهان در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری همراه با نمایشگاه جانبی با مشارکت 130 شرکت داخلی و خارجی، با حضور مقامات مختلف دولتی و بخش خصوصی در محل شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) افتتاح شد.

این رویداد معدنی از سوی سازمان نظام مهندسی معدن ایران، با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار می‌شود و کشورهای ایتالیا، آلمان، روسیه، آفریقای جنوبی، ترکیه، چین، کره، ژاپن، هلند، سوئد، بلژیک، اسپانیا، چک، لهستان، رومانی، کانادا، پاکستان و هند در آن حضور و مشارکت دارند.

در این مراسم، اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با اشاره به لزوم تغییر نگرش در سرمایه‌گذاری صنایع، تصریح کرد: مصرف سرانه فلزات در دنیا نشان‌دهنده روند رو به رشد تقاضا در فلزات آهنی و غیر آهنی است و کشور ما نیز باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشد.

وی مصرف مس در کشور را ۱.۲ کیلوگرم به ازای هر نفر عنوان کرد و گفت: میزان درآمد سرانه کشورها و رشد اقتصادی آن‌ها با تقاضای جهانی برای فلزات کاملا همبستگی دارد.

همچنین به گفته مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، میزان تقاضای مس به دلیل سرمایه گذاری در بخش زیرساخت‌ها در دنیا و تغییر خودروهای بنزینی به برقی افزایشی است.

سعدمحمدی مصرف نفت دنیا را در حال حاضر ۳۶ درصد عنوان کرد و گفت که طبق پیش‌بینی‌ها بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال ۲۰۵۰ که این درصد به ۱۳ کاهش می یابد.

وی با بیان این‌که فلز مس جز ۱۰ عنصر اول استراتژی دنیا است، کیفیت مس ایران را در بالاترین کیفیت جهانی دانست و گفت: در ۵۵ سال گذشته مجموعا ۶ میلیون متر حفاری عمقی در کشور انجام شده که بسیار ناچیز است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران  با اشاره به لزوم جهت‌دهی سرمایه‌گذاری در مسیر صحیح، اظهار کرد: بسیاری از سرفصل‌های دروس برای رشته مهندسی معدن هنوز تعریف نشده یا به درستی تدوین نشده است. مدل‌های اکتشافی ما نیز باید برای کاهش هزینه و افزایش بهره وری به دنیا نزدیک شود و برای رقابت در دنیا باید همگام با تکنولوژی حرکت کنیم.

به گزارش ایسنا، هشتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران از امروز تا 17 مهر ماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) دایر است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.