جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 30006
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,244,363
آماده‌باش برای سیل (شنبه 1398/08/25)

ایسنا:
پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این سامانه موجب خواهد شد تا به طور خاص هموطنان گیلانی حداقل تا پنج روز آینده شاهد بارندگی مداوم در این مناطق باشند. ورود سامانه یاد شده موجب خواهد شد که استان گیلان تقریبا ۱۵ درصد بارش سالیانه خود را که حدود ۱۵۰ میلی‌متر است، در طی چند روز آینده دریافت کنند. در سایر مناطق نوار شمالی کشور نیز مانند غرب مازندران این رقم به ۱۰۰ میلی‌متر و در شرق استان به حدود ۵۰ میلی‌متر خواهد رسید. در استان‌های جنوبی کشور مانند بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، بخش‌های از فارس و جنوب خوزستان نیز این رقم جمعا به ۵۰ میلیمتر خواهد رسید.

بررسی تاثیر سامانه بارشی بر روی رودخانه‌ها

بنا بر اعلام وزارت نیرو، رضا اردکانیان - وزیر نیرو - اثر مستقیم بارش‌های یاد شده را در ورودی سیلاب به سدهای کشور دانست و افزود: سدهای شهر بیجار گیلان، میجران مازندران، کوثر کهگیلویه و بویراحمد، رئیس‌علی دلواری بوشهر و مارون خوزستان از جمله سدهای هستند که بر اثر وقوع بارش‌های چند روز آینده تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر این‌که رودخانه‌های همانند ماسوله، پسیخان و مرغک استان گیلان نیز سیلابی خواهند شد، ادامه داد: درتلاشیم به گونه‌ای عمل کنیم که بارش‌ها و سیلاب‌های رخ داده در کشور تنها منفعت به همراه داشته باشد و موجب بروز خسارت نشود؛ از این رو آماده باش کامل به تمامی تیم‌های عملیاتی در استان‌های درگیر داده شده است.

وزیر نیرو افزود: همچنین اطلاع‌رسانی مناسب به مجاوران رودخانه‌ها و پیمانکاران فعال در موضوع مهندسی و لایروبی رودخانه به منظور رعایت ضوابط ایمنی نیز صورت گرفته است.

این مباحث درحالی مطرح می‌شود که پیش‌بینی وقوع سیل در همه نقاط کشور پیش از این صورت گرفته بود و وزیر نیرو به ایسنا اعلام کرده بود پیش‌بینی درمورد میزان بارش‌ها بر عهده سازمان هواشناسی است. این سازمان نیز برای پاییز امسال بارندگی معادل متوسط بلند مدت و برای زمستان کم تر از میزان نرمال پیش بینی کرده است. هر نقطه از کشور که سیل رخ دهد، باید بررسی شود که در آن نقطه مسیل رودخانه باز است یا خیر، تجاوزی به حریم و بستر رودخانه شده است یا نه.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.