جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 26288
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,240,645
افزایش ۲۰ درصدی صادرات شرکت املاح معدنی ایران (شنبه 1398/08/25)

ایرنا:
مدیرعامل شرکت املاح معدنی ایران گفت: تولیدات این شرکت در سال جاری با وجود فشارهای اقتصادی ۱۰ درصد افزایش دارد و محموله‌های صادراتی این واحد نیز ۲۰ درصد بیشتر شده است.

«علی رستمی» روز شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: تولیدات این شرکت در این مدت به ۱۳۷ هزار تن رسیده و میزان نمک صارداتی از این شرکت نیز از ۱۴ هزار تن در مدت مشابه سال گذشته به ۱۷ هزار تن افزایش یافته است.

وی بیان کرد: میزان فروش تولیدات شرکت املاح ایران در سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل ۱۰۴ درصد افزایش داشته و از ۶۷۰ میلیارد ریال به یکهزار و ۳۷۰ میلیارد ریال رسیده‌است.

مدیرعامل شرکت املاح معدنی ایران ادامه داد: سودآوری شرکت املاح ایران نیز در این مدت نسبت به قبل ۱۳۸ درصد افزایش یافته و از ۳۵۰ میلیارد ریال به ۸۳۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

رستمی اظهار داشت: با افزایش تولیدات این شرکت در سال جاری هیچ اضافه برداشتی از معادن املاح صورت نگرفته و این مهم در راستای افزایش بهره‌وری صورت گرفته است.

وی گفت: به طور میانگین چهار درصد ماده معدنی برداشت شده به باطله‌ها می‌رفت که با تلاش کارشناسان  شرکت در مدت یک سال گذشته این حجم را به ۲ و نیم درصد رسانده و با تغییر فرآیند تولید بهره‌وری شرکت در راستای تولیدات یک و نیم درصد افزایش یافته‌است.

شرکت املاح معدنی ایران از سال ۱۳۶۳ تاسیس شده که واحد گرمسار این شرکت در سال ۷۳ و مرحله نخست واحد اراک آن در سال ۱۳۷۹ و مرحله دوم آن در سال ۱۳۸۴ به بهره برداری رسیده است.

طرح توسعه، پروژه سولفات پتاسیم، کلرو کلسیم و اسید سولفوریک در شهرستان گرمسار به ظرفیت ۴۰ هزار تن آغاز شده که از پیشرفت مناسبی برخوردار است و در کاهش واردات کشور در رابطه با این محصولات بسیار مورد نیاز است.

سولفات پتاسیم مصارف کشاورزی دارد و دولت سالانه حدود ۲۰۰ هزار تن از محصول فوق را وارد می کند و به صورت یارانه‌ای در اختیار کشاورزان در سراسر کشور قرار می‌دهد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.