جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 3897
ميانگين بازدید: 35902
بازديد کل: 138,928,063
قیمت طلا امروز 26 دی ماه 1398 (پنج شنبه 1398/10/26)

سایت طلا:
قیمت طلا در بازارهای بین المللی در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه با افزایش نسبی روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، در حالی که سرمایه گذاران بین المللی هنوز نگران جنگ تجاری و تعرفه ای بین آمریکا و چین هستند، قیمت طلا با افزایش همراه شده است.

بر اساس این گزارش گرچه آمریکا و چین روز چهارشنبه فاز نخست توافق تجاری را در کاخ سفید امضا کردند ولی سرمایه گذاران هنوز نگران مسائل حل نشده بین دو کشور هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1556 دلار رسیده است.

قیمت هر اونس پالادیوم نیز با 0.1 درصد افزایش به بیش از 2264 دلار رسیده است.

قیمت هر اونس پلاتین با 0.2 درصد کاهش به 1018 دلار رسید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و لیو هه معاون نخست وزیر چین سرانجام پس از 18 ماه جنگ تجاری، فاز نخست توافقی را امضا کردند که بر اساس آن قرار است تنش های تجاری و تعرفه ای کاهش یابد.

تحلیلگران معتقدند که این توافق نمی تواند مسائل ساختاری اقتصادی و تجاری بین دو کشور را که موجب وقوع جنگ 18 ماهه شد، پایان دهد.

قیمت طلا سال گذشته تحت تاثیر جنگ تجاری و تاثیر آن بر اقتصاد جهان با رشد 18 درصدی روبرو شد.

در پی کاهش نگرانی های بین المللی نسبت به جنگ تجاری آمریکا و چین، شاخص سهام در بازارهای جهانی نیز رکوردهای جدیدی را ثبت کرده است.

مجلس نمایندگان آمریکا بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، با ارسال مفاد استیضاح ترامپ به مجلس سنا موافقت کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.