جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 5784
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,155,447
۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور در حال ساخت است (یک شنبه 1398/10/29)

ایسنا:
کردستان معاون وزیر راه و شهرسازی کشور از ساخت ۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر مسیر ریلی در کشور خبر داد و گفت: این میزان برابر با ۳۰ درصد کل راه‌های ریلی کشور طی ۱۰۰ سال گذشته بوده است.

خیرالله خادمی ظهر امروز(۲۹ دی) در آیین آغاز عملیات ساخت ایستگاه راه‌آهن همدان_ سنندج اظهار کرد: طی دو سال گذشته پروژه‌های مسیر ریلی را بر حسب ضرورت اولویت بندی کرده‌ایم و اکنون راه‌آهن غرب کشور نیز جزو اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وی عنوان کرد: برای ساخت راه‌آهن کردستان طی یک سال و نیم آینده هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برآورد شده که از این میزان حدود ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آن به این پروژه تخصیص داده شده است.

خادمی با اشاره به اینکه ریل عامل دستیابی به توسعه هر شهر است افزود: ریل عامل اصلی و زیر ساختی  توسعه در منطقه است.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی  بررسی‌های لازم و اولیه برای اتصال شبکه ریلی به باشماق و عراق صورت گرفته که این امر زمینه‌ساز توسعه در کردستان خواهد بود و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور به بهره برداری برسد.

وی در خصوص اعمال تحریم‌ها علیه ایران و فشار اقتصادی حاکم بر کشور افزود: با توجه به وضع کنونی کشور و تحریم‌ها و فشارهایی که بر جامعه حاکم است خوشبختانه هیچ‌گونه تاثیری بر پروژه‌های عمرانی نداشته و پروژه‌ها در کل کشور روند طبیعی خود را طی می‌کنند.

خادمی از یک هزار و ۱۶۰ کیلومتر آزادراه و هفت هزار و ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه درحال ساخت در کشور خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر سه محور اصلی در کشور در حال ساخت است که سنندج- مریوان یکی از این سه محور در کشور است.

وی در خصوص ساخت محور سنندج- مریوان تصریح کرد: یک هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال به محور جاده سنندج- مریوان اختصاص داده شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر سهم استان کردستان در اعتبارات جاده‌ای از یک هزار میلیارد به ۳ هزار میلیارد افزایش داشته است.

خیرالله خادمی در پایان یادآور شد: در مجموع برای کریدور شمال به جنوب ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.اعتبارات جاده‌ای استان کردستان از یک هزار میلیارد ریال به سه هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.