جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 28962
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,178,625
قیمت طلا امروز 26 بهمن 1398 (شنبه 1398/11/26)

سایت طلا:
در پی تشدید نگرانی ها درباره گسترش ویروس کرونا در چین قیمت طلا در بازارهای جهانی در پایان مبادلات روز جمعه با افزایش روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از اینوستینگ، قیمت طلا در بازارهای بین المللی برای هفتمین هفته متوالی با افزایش همراه بوده که مهمترین عامل آن، تشدید نگرانی ها درباره ویروس کرونا در چین و تبعات اقتصادی و انسانی آن بوده است.

بر اساس این گزارش گرچه طلا توانست در پایان معاملات روز جمعه بار دیگر سطح حساس و روانی 1580 دلاری را بشکند ولی هنوز نااطمینانی زیادی برای خرید طلا یا دلار در بین سرمایه گذاران بین المللی وجود دارد.

قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 6.29 دلار افزایش به بیش از 1582 دلار رسیده است. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد یک درصدی روبرو شده است.

George Gero تحلیلگر ارشد موسسه RBC Wealth Management در نیویورک در این باره گفت: شاخص دلار آمریکا و اخبار مربوط به اوضاع سیاسی آمریکا ، بازار سهام و تغییرات نرخ بهره به همراه اخبار ویروس کرونا موجب افزایش تقاضا و قیمت طلا شده است. ولی نمی توان در چنین شرایطی تنها روی طلا به عنوان یک مکان مهم و مطمئن برای سرمایه گذاری حساب کرد چرا که سرمایه گذاران به دنبال خرید دلار نیز هستند.

شاخص ارزش دلار آمریکا در برابر 6 ارز معتبر بین المللی طی هفته ای که گذشت با رشد 0.4 درصدی روبرو شده است.

تعداد کل تلفات ناشی از ویروس کرونا در چین با 100 نفر افزایش در روز جمعه به بیش از 1383 نفر رسیده است. تعداد مبتلایان به این ویروس نیز با 5 هزار نفر افزایش به 64 هزار نفر رسیده است. البته این رقم نسبت به افزایش 15 هزار موردی روز پنجشنبه یک کاهش چشمگیر به شمار می رود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.