جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 14518
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,164,181
قیمت ارز در صرافی ملی ۹۹/۱/۱۷/نرخ ارز بین بانکی (یک شنبه 1399/01/17)

سایت طلا:
نرخ ارز صرافی‌ ملی امروز یکشنبه اعلام شد که بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به دیروز تغییری نداشتند و بهای دلار در رقم ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان ثابت ماند.بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ رسمی تمام ارزها به علت تعطیلات آخر هفته میلادی ثابت ماند.

به گزارش سایت طلا قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۱۵۸۰۰ تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۱۷۲۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷۱۰۰ تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز ۴۵۳۸ تومان تعیین شده است.

از طرفی بانک مرکزی نرخ اسعار بین بانکی را اعلام کرد که بر این اساس نرخ تمام ارزهای رسمی به علت تعطیلات آخر هفته میلادی ثابت ماندند.

بر این اساس، هر دلار آمریکا بدون تغییر ۴۲ هزار ریال قیمت گذاری شد.

در ادامه جدول نرخ رسمی ۴۷ ارز منتشر شده توسط بانک مرکزی را مشاهده می‌کنید:



استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.