جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 5130
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,154,793
چگونه از دریافت پیامک‌های بانکی انصراف دهیم؟ (چهارشنبه 1399/01/20)

ایسنا:
برخی بانک‌ها اقدام به کسر هزینه سالانه ارسال پیامک تراکنش‌های بانکی از حساب مشتریان خود کرده‌اند که دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق اینترنت بانک یا مراجعه به شعبه از دریافت این خدمت بانکی انصراف دهند.

به گزارش ایسنا، بانک‌ها خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند که برای هر کدام از این خدمات، هزینه‌ای متناسب با آن و پس از تعیین بانک مرکزی از مشتریان دریافت می‌کنند.

یکی از خدماتی که بانک‌ها به مشتریان خود می‌دهند و اغلب مشتریان نظام بانکی از آن استفاده می‌کنند، ارسال پیامک‌ تراکنش‌های مالی افراد است که برای هر کدام از کارت‌های بانکی می‌توان این خدمت را فعال کرد.

در حال حاضر، هزینه سالانه ارسال این پیامک‌ها برای مشتریان، ۱۲ هزار تومان است که این هزینه ابتدای هر سال از حساب مشتریان بانکی کسر می‌شود و در صورتی که فردی تمایل به تمدید این خدمت را نداشته باشد، می‌تواند از آن انصراف دهد.

در همین راستا، برخی بانک‌ها در نخستین ماه سال جاری این مبلغ را به صورت خودکار از حساب مشتریان خود کسر کرده و به آن‌ها اعلام کرده‌اند که برای انصراف از این خدمت، به بانک مراجعه کرده و انصراف خود را اعلام کنند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و اینکه شعب بانکی یکی از مکان‌های عمومی خطرناک در زمینه انتقال ویروس کروناست، مهم است که مراجعه به شعب بانکی به حداقل برسد و در همین خصوص برخی از مشتریان بانکی نسبت به این موضوع که باید به بانک مراجعه کنند، ابراز نارضایتی کرده‌اند.

در این باره محمدرضا جمشیدی - دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی - درباره کسر هزینه سالانه تراکنش‌های بانکی از حساب‌های مشتریان به صورت خودکار، گفت: این هزینه پیش از این نیز به صورت خودکار از حساب مشتریان کسر می‌شد و اگر فردی تمایل به این سیستم پیامکی بانکی ندارد، می‌تواند با اطلاع به بانک، آن را لغو کند.

وی تاکید کرد: برای اطلاع لغو پیامک‌های بانکی الزامی به حضور در شعبه نیست و مشتریان نظام بانکی می‌توانند از طریق اینترنت بانک نیز از دریافت این خدمات انصراف دهند.

جمشیدی با بیان اینکه این موضوع مختص به دوران شیوع کرونا نیست، گفت: تمامی بانک‌ها در حال گسترش بانک‌داری الکترونیک هستند و در تلاش هستند با رشد این فضا، مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانکی را کاهش دهند.

به این ترتیب، مشتریان بانکی برای انصراف از هرگونه خدمات بانک‌ها می‌توانند از طریق اینترنت بانک نیز اقدام کنند و با انصراف از خدمت موردنظر، هزینه آن را نیز پرداخت نکنند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.