جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 9144
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,899,745
پهلوگیری کشتی حامل 67 هزار تن گندم 21 فروردین در چابهار/ برنامه ریزی ورود 5 کشتی کالای اساسی در ماه جاری (چهارشنبه 1399/01/20)

خبرگزاری فارس:
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به ورود کشتی 70 هزار تنی گندم در اولین روزهای نوروز به بندر شهید بهشتی، از برنامه ریزی ورود 5 کشتی حامل کالای اساسی در ماه جاری خبر داد.


بهروز آقایی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر اظهار داشت: بنادر حلقه اصلی تجارت کشور هستند و به همین دلیل در بندر اقیانوسی چابهار، صادرات و واردات و تخلیه و بارگیری کالا در راستای تامین کالای اساسی مورد نیاز کشور، به صورت مستمر و شبانه روزی در این بندر اقیانوسی جریان دارد.

 

وی اضافه کرد: با استمرار جریان ورود کالا و ورود و تامین بخشی از کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از طریق بندر چابهار و تکمیل زیرساخت های مکمل در زنجیره حمل و نقلی و اتصال به راه آهن، عملا بندر چابهار در مسیر توسعه روزافزون قرار گرفت است.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بندر چابهار می تواند همچون گذشته گام های موثری در راستای تحقق اهداف کلان کشور و جهش تولید بردارد.

 

* برنامه ریزی ورود 5 کشتی حامل گندم به چابهار در ماه جاری

 

آقایی بیان کرد: برنامه ریزی و زمان بندی های لازم انجام شد تا پنج فروند کشتی حامل کالای اساسی گندم در فروردین 99 وارد بندر شهید بهشتی چابهار شود.

 

وی یادآور شد: کشتی {استبیلتی} حامل محموله ۷۰ هزار تنی گندم روز یکم فروردین امسال در بندر شهید بهشتی پهلوگیری کرد.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: روز آینده 21 فروردین نیز کشتی {اورانیالاک} حامل 66 هزار و 945 تن گندم در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری می کند.

 

وی اظهار داشت: 3 فروند کشتی دیگر حامل گندم هم تا پایان ماه جاری وارد بندر شهید رجایی می شود.

 

* افزایش ۱۷۱ درصدی تخلیه و بارگیری سال ۹۸ در بندر چابهار

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان همچنین از افزایش ۱۷۱ درصدی تخلیه و بارگیری سال ۹۸ در بندر چابهار خبر داد.

 

* تمهیدات مقابله با کرونا در بندر/ضدعفونی اسکله، شناور و کالاها

 

آقایی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع کووید 19، پایش، کنترل و ضدعفونی اسکله ها، تجهیزات و محوطه های عملیاتی و بندری در چابهار انجام می شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین شناورهای و کالاهای وارده به این بندر به صورت مداوم ضدعفونی می شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.