جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 22118
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,236,475
قیمت طلا ریزش کرد (چهارشنبه 1399/03/07)

ایسنا:
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر خوش‌بینی به بازگشایی اقتصادهای متعدد که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، نزدیک به پایین‌ترین قیمت دو هفته اخیر معامله شد، با این حال تنش‌های جدید میان آمریکا و چین مانع کاهش بیشتر قیمت‌ها شد.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۷۱۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته ۱.۳ درصد کاهش داشت.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۷۰۳ دلار و ۲۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته ۲۹ دلار و ۹۰ سنت معادل ۱.۷ درصد کاهش یافت و در ۱۷۰۵ دلار و ۶۰ سنت بسته شد.

به گفته ایلیا اسپیواک، آنچه که در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاد، شکسته شدن حمایت در محدوده ۱۷۱۵ دلار بود. کاهش محدودیت‌های قرنطینه فضای خوش بینانه‌ای ایجاد کرده اما اخبار منفی فراوانی وجود دارد و تنش‌ها میان آمریکا و چین ریسک بزرگی است.

بر اساس گزارش رویترز، پس از این که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اظهار کرد واشنگتن سرگرم بررسی یک واکنش قوی به قانون امنیت ملی پیشنهادی چین برای هنگ کنگ است و این تصمیم پیش از پایان هفته اعلام خواهد شد، بازارهای سهام آسیا بخشی از رشد اخیرشان را از دست دادند.

به گفته تحلیلگران، با وجود عقب‌نشینی قیمت طلا، دورنمای این فلز ارزشمند که در شرایط ابهام اقتصادی و سیاسی یک دارایی امن به شمار می رود، مثبت مانده است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیم برای تحویل فوری ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۹۳۷ دلار و ۳۸ سنت رسید. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۵ درصد نزول کرد و ۸۲۵ دلار و ۹۰ سنت معامله شد. هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۷ دلار و هشت سنت رسید.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.