جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 3854
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,116,844
رشد ۷.۴ درصدی تعداد چک‌های برگشتی (دوشنبه 1399/03/12)

ایرنا:
حدود یک میلیون و ۱۱۳ هزار فقره چک به ارزش حدود ١٣١ هزار میلیارد ریال در فروردین ٩٩ در کل کشور برگشت خورد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد ۷.۴ درصد افزایش و از نظر مبلغ ٢٦ درصد کاهش داشته است.

براساس تازه‌ترین آمار بانک مرکزی، ۱۸.۳ درصد از تعداد کل چک های مبادله شده در فروردین ماه، برگشت خورده است.

حدود ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار فقـره چک به ارزشی بیش از ٦٥٢ هزار میلیارد ریال در فروردین ماه ٩٩ در کل کشـور مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب ۳۶ درصد و ۵۶.۴ درصد کاهش داشته است.

 در ماه مورد گزارش در استان تهران حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بالغ بر ٣٠٦ هزار میلیارد ریال مبادله شد.

در فروردین ماه ٩٩ در کل کشور حدود پنج میلیون فقره چک به ارزشی بیش از ٥٢١ هزار میلیارد ریال وصول شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب ۴۱.۳ درصد و ۶۰.۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

از کل تعداد و مبلغ چک‌های مبادله شده در ماه مذکور به ترتیب ۸۱.۷ درصد و ٨٠ درصد وصول شده است.

حدود یک میلیون و ۹۲ هزار فقره چک به ارزشی حدود ١٢٧ هزار میلیارد ریال در فروردین ماه ٩٩ در کل کشور به دلایل کسری یا فقدان موجودی برگشت داده شده است.

در واقع در کل کشور از نظر تعداد ۹۸.۱ درصد و از نظر ارزش ۹۶.۹ درصد از کل چک‌های برگشتی به دلایل کسری یا فقدان موجودی بوده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.