جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 15448
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,906,049
تمدید ثبت‌نام وام کرونا تا ۲۵ تیرماه (چهارشنبه 1399/04/18)

ایرنا:
مطابق مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا تا ۲۵ تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

با شیوع بیماری کرونا دولت برای حمایت از بنگاه‌ها و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، پرداخت تسهیلات به متقاضیان را مصوب کرد.

پس از بررسی‌های انجام شده در ستاد ملی مقابله با کرونا و طبق اعلام بانک مرکزی، ۱۴ رسته اصلی با ۵۵ زیررسته که یک میلیون و ۲۰۰ بنگاه را دربرمی‌گیرد، مشمول دریافت وام شناسایی شدند. براساس آخرین آمار تاکنون ۴۰ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

همچنین از ۱۶ تیرماه متقاضیان فاقد بیمه نیز برای دریافت تسهیلات می‌توانند به سامانه مراجعه و درخواست خود برای دریافت تسهیلات را ثبت نام کنند.

پس از دستور رییس جمهوری مبنی بر تسریع پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگاه ناشی از شیوع بیماری کرونا، کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کووید ۱۹، روند اعطای تسهیلات به شاغلین و کارفرمایان مشاغل در رسته‌های چهارده گانه آسیب‌دیده را بررسی کرد.

براین اساس کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، ثبت نام متقاضیان تا پنج روز آینده (۲۵ تیرماه) تمدید کرد علاوه بر آن مصوب شد که برای سقف تسهیلاتی که نیاز به معرفی ضامن کارمند است، رسمی بودن ضامن کارمند الزامی نیست.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.