جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 3698
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,253,288
افزایش سقف مجاز کارت به کارت تا ۶ میلیون تومان (یک شنبه 1399/04/22)

ایرنا:
بانک مرکزی طی صدور بخشنامه‌ای سقف مجاز کارت به کارت از طریق درگاه‌های اینترنتی را تا ۶ میلیون تومان افزایش داد. این سقف از طریق پرداخت‌سازها ۳ میلیون تومان تعیین شده است.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران باتوجه به روند صعودی ویروس کرونا در کشور بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری توسط شبکه بانکی تاکید و طی بخشنامه‌ای سقف خدمات مبتنی بر کارت را افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک طی بخشنامه‌ای لازم‌الاجرا از شبکه بانکی تقاضا کرد تا به صورت موقت، بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری، تمرکز کنند.

همچنین این بخشنامه سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپردازها و کیوسک را از مبلغ ۳ میلیون تومان در هر شبانه‌ روز از مبدأ هر کارت، به ۶ میلیون تومان افزایش داد.

سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌سازها نیز طبق این بخشنامه از یک میلیون تومان به ۳ میلیون تومان، با حصول اطمینان از انطباق شماره ملی دارنده کارت و شماره ملی دارنده سیم کارت انجام‌دهنده تراکنش، قابل افزایش است. تاکید شده است با توجه به خطرات ناشی از سوء استفاده‌های احتمالی در صورت عدم اعمال کنترل فوق، افزایش سقف انتقال وجه مجاز نیست.

بانک مرکزی همچنین امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت یک سال و تا اطلاع ثانوی بلامانع دانست و از بانک ها تقاضا کرد تا اقدامات لازم برای احراز هویت غیرحضوری و اطلاع‌رسانی به مشتریان را انجام دهند.

طبق این بخشنامه بازگشت به وضعیت عادی با ابلاغ بانک مرکزی انجام خواهد شد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.