جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 7607
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,898,208
ایران صادرکننده ماشین‌آلات تولید ماسک شد (پنج شنبه 1399/05/16)

ایرنا:
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حالی که در روزهای نخست شیوع کرونا ماشین‌آلات تولید ماسک را از خارج وارد کردیم، امروز به صادرکننده این ماشین‌آلات تبدیل شده‌ایم.

«حسین مدرس خیابانی» ‌روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقصادی ایرنا با تشریح عملکرد این وزارتخانه در تامین نیاز کشور به ماسک در مقابله با ویروس کرونا، افزود: نخستین اولویت این وزارتخانه برای تحقق جهش تولید استفاده از ظرفیت‌های خالی است.

وی بیان داشت: به همین شیوه توانستیم از آمار تولید روزانه ۱۹۰ هزار عدد ماسک در روزهای نخست شیوع کرونا در اوایل اسفندماه پارسال، امروز  به بیش از ۱۱ میلیون عدد در روز برسیم.

این مقام مسوول خاطرنشان‌کرد: در این راستا شرکت‌های پوشاکی با تغییر کاربری و تولید سه شیفته در تحقق این هدف به ما کمک کردند.

به گزارش ایرنا، پیش از این وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ارتقای ظرفیت تولید انواع ماسک به بیش از ۲۲ میلیون عدد در روز، اعلام کرده بود: روزانه بیش از ۱۱ میلیون عدد ماسک در ۴۶ واحد صنعتی و ۱۳۵ واحد کارگاهی در کشور تولید می‌شود.

از مجموع ۱۱ میلیون عدد تولید ماسک در کشور، بیش از پنج میلیون و ۹۰۰ هزار عدد تولیدات صنعتی، دو میلیون و ۷۰۰ هزار عدد تولیدات کارگاهی، بیش از ۴۸۰ هزار عدد ماسک N۹۵ و افزون بر دو میلیون عدد از تولیدات گروه‌های جهادی است.

استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان و آذربایجان غربی به ترتیب پنج استان برتر در تولید روزانه ماسک در سطح کشور هستند.

در این استان‌ها روزانه بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار عدد ماسک تولید می‌شود و حدود سه میلیون و ۴۰۰ هزار عدد ماسک نیز تولید سایر استان‌ها است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.