جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 4465
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,895,066
شرکت آب و حباب مهرکیا print
بازدید: 1675
شرکت آب و حباب مهرکیا رتبه جستجو
سال تأسیس: 1388
شماره ثبت: 363020
زمینه فعالیت:

تولید کننده شیرآلات صنعتی

مدیرعامل: مهرداد کریم
رئیس هیأت مدیره: محمود کریم
لیست تولیدات:
شیرکشویی زبانه لاستیکی
شیر هوای دو روزنه
شیر هوای تک روزنه
صافی
دریچه تخلیه
شیر کشویی زبانه لاستیکی دسته دار
اطلاعات تماس:
استان: تهران
شهر: تهران
وب سایت:
www.abohobab.ir
ایمیل:
ab.hobab@yahoo.com
نشانی:
شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار دشتستان، گلفشان 3، واحد 4
تلفن:
56230210 - 56230211 - 56230212
همراه:
09121163068 - 09909763726
بخش گالری غیر فعال است
بخش نمایش فیلم غیر فعال است
بخش کاتالوگ غیر فعال است
آگهی
شیر کشویی فلنچدار چدن داکتیل تاریخ درج آگهی: 1402/06/07
تعداد نمایش: 126
تلفن: 02156230210-56230211-56230212
همراه: 09909763726
نام مسئول: مهرداد کریم

شیر کشویی فلنچدار چدن داکتیل
شیر کشویی چدن داکتیل (CAST IRON GATE VALVE)

شیر کشویی از ساده ترین و قدیمی ترین مکانیزم برای کنترل جریان سیال استفاده می کند. از دیرباز برای کنترل جریان جویبار از یک دریچه مستطیل شکل که از دو طرف در یک قالب شیاردار جای گرفته بود استفاده می کردند. در این شیرها با قرار گرفتن دریچه شیر که می تواند شکلهای مستطیلی یا گرد داشته باشد در شیارسیت، عبور سیال متوقف می گردد و بالعکس زمانی که این دریچه کشویی به موقعیت خود می رسد سیال بدون وجود هیچ مقاومت و افت فشاری به مسیر خود ادامه می دهد.
این شیرها در صنعت معمولا به صورت فلنجی و برای جلوگیری از نشتی از واشرهای مربوطه استفاده می گردد. به جهت اینکه عبور سیال رابطه خطی و مشخصی با بازکشوی شیرندارد از شیرکشویی معمولاً به جز مواردی که به شکل خاص طراحی گردیده اند نمی توان برای کنترل کامل عبور سیال استفاده کرد و بیشتراز شیرها ی کشویی درحالت بسته یا باز استفاده می شود.
عمرکاری بسیار طولانی و عدم رسوبگیری، قطع و وصل جریان در تامین آب تصفیه خانه ها،فاضلاب، آبیاری،موتورخانه ها،سدها،نیروگاههای آبی و غیره از مزیتها وعلل مورد استفاده شیرکشویی زبانه لاستیکی می باشد.
لازم بذکر است که این محصول مورد استفاده برای سیالاتی چون آب آشامیدنی،فاضلاب، روغن، هوای فشرده،سیالات غیراسیدی و غیره تا دمای 70 می باشد.
جنس مواد:
 بدنه و کلاهک: چدن خاکستری(GG 25) برای PN10 و چدن داکتیل (GGG 40) برای PN16
 زبانه شیرفلکه:هسته چدن داکتیل (GGG 40) با روکش EPDM
 محور محصول: فولاد زنگ نزن(X20 CR13) یک راهه
بیشترین کاربرد شیرکشویی در سرویس ها و خطوطی است که عایق می شوند و در جاهایی که هدف بستن جریان است استفاده می شود.
شیرکشویی زبانه لاستیکی در همه تأسیسات آب رسانی از جمله آب آشامیدنی وسیالات غیرخورنده به کاربرده می شود. شیرکشویی زبانه لاستیکی در حالت باز آشفتگی کمی رانسبت به سایر نیروهای قطع و وصل در مسیر ایجاد می کند.
همچنین افت فشار ایجادی آنها قابل توجه نیست،ضمن اینکه در وضعیت کاملا بسته به خوبی می تواند از عبورجریان جلوگیری کند.استفاده از شیرکشویی در خطوط انتقال به عنوان کنترل کننده جریان مجازنبوده و باید در حالت کاملاً باز یا کاملابسته مورد استفاده قرار گیرند.
طراحی یکی از شیرهای کشویی به گونه ای است که از زبانه لاستیکی با هسته چدنی برای آب بندی بهتر بدنه استفاده می شود. این شیرها در فشار bar 10،16 معمولاً از چدن داکتیل و یا خاکستری ساخته می شوند.
از شیرکشویی زبانه لاستیکی جهت قطع و وصل جریان استفاده می شود. شیرهای کشویی زبانه لاستیکی برای تنظیم جریان به کاربرده نمی شوند و قرار دادن آنها در وضعیت نزدیک به حالت بسته باعث فرسایش شیر می شود.
این شیر بعلت ویژگی ارتجاعی زبانه، تضمین کننده آب بندی 100% تا فشار 10 تا16 بار می باشد و عمرطولانی و عدم رسوبگیری از مهم ترین مزایای این شیر می باشد.
از جمله دیگر کاربردهای شیرکشویی می توان با استفاده در موارد زیر اشاره کرد:
پالایشگاهها، مجنمع پتروشیمی، پروژه های آبرسانی، نیروگاهها، تأسیسات دریایی و...


استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.