جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 5718
ميانگين بازدید: 34356
بازديد کل: 139,275,488
شرکت شیمیاگران تجارت مطهر print
بازدید: 4273
شرکت شیمیاگران تجارت مطهر رتبه جستجو
زمینه فعالیت:

فروش اسید سیتریک آبدار و خشک

مدیرعامل: مطهره دربندی
اطلاعات تماس:
استان: تهران
شهر: تهران
وب سایت:
www.faaltarin.com/web/shimiyagaran
ایمیل:
Darbandi@shimiyagaran.com
نشانی:
خیابان میرعماد، کوچه8، پلاک7
تلفن:
88741213~4
همراه:
09123195136 - 09192028595 - 09919650680 - 09024007170
بخش گالری غیر فعال است
بخش نمایش فیلم غیر فعال است
بخش کاتالوگ غیر فعال است
آگهی
کلرید پتاسیم تاریخ درج آگهی: 1403/02/09
تعداد نمایش: 2
تلفن: (021)88741213
همراه: 09123195136
نام مسئول: مریم فلاح

کلرید پتاسیم
کلرید پتاسیم یک ترکیب شیمیایی است که از اهمیت زیادی در صنایع مختلف استفاده می شود. در اینجا چندین کاربرد اصلی آن در صنایع مختلف ذکر می شود:

1. **صنایع کشاورزی**: کلرید پتاسیم یکی از مهم ترین مواد مورد استفاده در کودهای کشاورزی است. این ترکیب حاوی پتاسیم است که یکی از عناصر غذایی اصلی برای رشد گیاهان است. استفاده از کلرید پتاسیم به عنوان یک منبع پتاسیم برای گیاهان، باعث افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات می شود.

2. **صنایع غذایی**: کلرید پتاسیم به عنوان یک ماده افزودنی مورد استفاده در صنایع غذایی است. این ترکیب به عنوان یک افزودنی غذایی برای بهبود خواص محصولات مانند انواع نمک ها، غذاهای پراکنده، انواع پخته ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

3. **صنایع شیمیایی**: کلرید پتاسیم در صنایع شیمیایی به عنوان یک ماده اولیه برای تولید ترکیبات شیمیایی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربردهای آن می توان به تولید کودهای شیمیایی، تولید قرقره های شیمیایی و سایر ترکیبات شیمیایی اشاره کرد.

4. **صنایع داروسازی**: کلرید پتاسیم در تولید برخی از داروها نیز به عنوان یک ماده فعال یا یک افزودنی استفاده می شود. از جمله داروهایی که از کلرید پتاسیم استفاده می کنند، می توان به برخی از داروهای قلبی، داروهای ضد التهاب و دیگر داروهای مرتبط با سیستم عصبی اشاره کرد.

5. **صنایع آب و فاضلاب**: کلرید پتاسیم در صنایع آب و فاضلاب به عنوان یک ماده مورد استفاده برای پالایش آب و کنترل رسوبات و بوها مورد استفاده قرار می گیرد.

این تنها چندین نمونه از کاربردهای کلرید پتاسیم در صنایع مختلف هستند و در واقع این ترکیب، به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی خود، در صنایع گوناگونی استفاده می شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.