جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 46291
ميانگين بازدید: 34011
بازديد کل: 139,269,424
شرکت پلیمر طلایی یزد print
بازدید: 3956
شرکت پلیمر طلایی یزد رتبه جستجو
زمینه فعالیت:

تولید ورقهای پلیکربنات و آکریلیک

مدیرعامل: ابویی
اطلاعات تماس:
استان: یزد
شهر: تفت
وب سایت:
www.ptyco.com
ایمیل:
info@ptyco.com
نشانی:
شهرک صنعتی تفت
تلفن:
(035)32635817
همراه:
09934854718
دفتر

تهران، خ وزرا، نبش هفدهم، پلاک 26
نمابر: 88105586

بخش گالری غیر فعال است
بخش نمایش فیلم غیر فعال است
بخش کاتالوگ غیر فعال است
آگهی
ورق های سینوسی وذوزنقه ایی تاریخ درج آگهی: 1402/03/16
تعداد نمایش: 178
تلفن: 09934854718
همراه: 09934854718
نام مسئول: محسن تاتیکی

ورق های سینوسی وذوزنقه ایی
"شرکت پلیمر طلایی یزد تولید کننده برتر ورق پلی کربنات تخت، دوجداره و چندجداره، ورق کریستال و آکریلیک پس از کسب تجربه های موفق در تولید ورق RFX (ویژه گلخانه) در خاورمیانه شروع به تولید ورق های سینوسی (پلی ویو) و ذوزنقه ای (پلی سان) دوجداره با استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا نموده است. این ورق ها کارایی بسیار بالایی در سوله ها و انبار ها برای تامین روشنایی و بهینه سازی مصرف انرژی دارند به همین دلیل جایگزین مناسبی برای ورق های سینوسی و ذوزنقه ای گالوانیزه می باشد وهمچنین این ورق ها قابلیت استفاده در دیوار و سقف سوله ها برای اتصال با ورق های موج دار گالوانیزه را نیز داراست.

مزایا:
- ورق های پلی سان (ذوزنقه ای) و پلی ویو (سینوسی) دوجداره پلی کربنات تولید شرکت پلیمر طلایی یزد سبک و شفاف می باشد و دربرابر عوامل جوی مانند طوفان و تگرگ کاملا مقاوم می باشد. - استفاده و نصب آسان: در زمان نصب و در دمای محیط می توان ورق ها را خم کرد یا برش زد. - حفاظت در برابر اشعه فرا بنفش: ورق ها ی ذوزنقه ای و سینوسی دوجداره شرکت پلیمر طلایی یزد دارای پوشش آنتی یووی بوده که از عبور اشعه های مضر فرا بنفش جلوگیری می کند. - نگهداری آسان: این ورق ها را با آب یا یک پارچه ی مرطوب به راحتی می توان تمیز نمود. - حمل و نقل راحت: به علت سبک بودن این ورق ها به راحتی قابلیت حمل و نقل را دارند. - مقرون به صرفه از نظر اقتصادی: این ورق ها به دلیل وزن کم قابل نصب بروی تمامی سازه ها مانند سازه هایی با پروفیل آهنی،آلمینیومی، لوله ای شکل و چوبی و... دارد و از دوام و پایداری فوق العاده ای برخوردار هستند.

بهینه سازی مصرف انرژی ورق های پلی سان (ذوزنقه ای) و پلی ویو(سینوسی) دوجداره پلی کربنات تولید شرکت پلیمر طلایی یزد به دلیل ساختار خود از خواص عایق کاری بهتری برخوردارند که همین امر باعث شده تا همین ورق ها انتخاب اول در ساختار های انتقال نور همراه با بهینه سازی مصرف انرژی باشند."

















استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.